28 Şubat 2008 Perşembe

Sanal Boğuntular

Dün akşam izlediğimiz ağırlıklı olarak Viyana'da geçen, 1980 yapımı bir Nicolas Roeg filmi olan Bad Timing / Kötü Zamanlama bana seneler önce yapmış olduğum Viyana yolculuğumu anımsattı. 1995 yılının Nisan ayıydı ve ben görünümde tek ama aslında hamile olduğum için 2 kişiydim. Doğumunu sabırsızlıkla beklediğim kızım da benim gözlerimden görmüş oldu Viyana'yı. Sabahın köründe Viyana'ya gitmek için Prag'tan trene binmiştim. 2 Türk arkadaşım beni istasyonda karşılayacaktı. Kompartımanda İrlandalı bir kız vardı benden başka. Yaklaşık 5 saatlik keyifli bir tren yolculuğu yaptığımı anımsıyorum, bir de koyu bir sohbete daldığımızı. Sonra bir daha görüşmedik İrlandalı yol arkadaşımla...Prag - Viyana tren yolcuğumu anlatan kısa öyküm de vardı sevgili(m) kocamla birlikte oluşturduğumuz ama yayımlamayı kestiğimiz "Sanal Boğuntular" isimli e-zine'mizde. Trenler, tren yolculukları güzeldir...Bir film alıp eski zamanlara götürmüş oldu beni. Bu da güzel bir an!