18 Mayıs 2011 Çarşamba

Afiyet Bal Şeker Olsun !

İki ay kalmak üzere 23 Mart tarihinden beri Roma’da (bakınız; Bütün Yollar Roma'ya Çıkar !) olan Alman arkadaşım artık son haftamıza girdik diyor yolladığı mesajında... Brikofro adıyla çok hoş bir seyahat güncesi tutan arkadaşım sayesinde diyebilirim ki henüz gitmediğim Roma'yı ve çevresindeki gezilecek yerleri çok ama çok iyi öğrendim, hatta gitmiş kadar oldum. 1500'den fazla fotoğraf çektiğini söylüyor arkadaşım... Hani hep "yediğin içtiğin senin olsun, anlat bakalım neler gördün, neler yaptın?" derler ya, tam tersini yapacağım şimdi; Alman arkadaşımla yemek sohbetleri yapmak her zaman en keyif aldığımız noktalardan biri olduğundan ve ben de O'nun gibi sadece gördüklerimi değil yediğim içtiğimi de fotoğrafladığımdan yemek zevkime en çok hitap eden üç tabağı seçtim Brikofro'dan ve adlandırdım sırasıyla: Akdeniz'in muhteşem sebzesi enginar solo / Taze kuşkonmaz ve kum midyeli [vongole] makarna / Buram buram keyif kokan közlenmiş sebze demeti ! Afiyet olsun ! Enginar solo !Taze kuşkonmaz ve kum midyeli makarna !Közlenmiş sebze demeti !