20 Ağustos 2010 Cuma

Okyanusa Ulaşmak İsteyen Küçük Kara Balık

Dünyanın en devrimci balığıSamed Behrengi'nin eşsiz Küçük Kara Balık'ı “Bu derenin bittiği yeri merak ediyorum” der annesine ve ekler “Ah anne, bu soru beni aylardır düşündürüyor. Derenin nerede bittiğini öğrenmem gerek. Bugüne kadar bu soruya bir karşılık bulamadım. Geceleri gözüme uyku girmiyor. Sürekli bunu düşünüyorum. Kararımı verdim anne, gidip derenin nerede bittiğini öğreneceğim. Orada neler var, başka yerlerde neler var, görmek bilmek istiyorum.”

Bugün doğumgününü kutlayan "Kaz Dağları Perisi" arkadaşım küçük kara balığı cam tabağa taşımış. Salt kendisi okyanusa ulaşmak istemiyor cam tabaktaki küçük kara balığın, arkadaşlarını da örgütlüyor !
Küçük kara balığın öyküsünü okuyun, her zaman uykuya dalanlardan ya da uyurgezer olanlardan değil kitabın sonunda küçük kara balığın öyküsünü öğrenince gözüne uyku girmeyen küçük kırmızı balık olun !